linie autobusowe miejskie 1-A-14-A

TrasaOkres kursowaniaUwagi


1-A

Łagiewniki - Swoszowice1945-1945Likwidacja linii (1945)
Łagiewniki - Swoszowice1945-1953Reaktywacja linii (1945)
Borek Fałęcki - Swoszowice1953-1957Zmiana numeru na 101 (1957)


2-A

Małe Błonia - Las Wolski1946-1957Zmiana numeru na 102 (1957)


3-A

Plac Zgody - Piaski Wielkie1946-1948Zmiana nazwy końcówki Plac Zgody na Plac Bohaterów Getta (1948)
Plac Bohaterów Getta - Piaski Wielkie1948-1953-
Płaszów - Piaski Wielkie1953-1957Zmiana numeru na 103 (1957)
Płaszów - Rżąka1955-1957Kurs wariantowy
Płaszów - Prokocim Kiosk1957-1957Kurs wariantowy


4-A

Plac Bohaterów Getta - Wola Duchacka1950-1953-
Płaszów - Wola Duchacka1953-1954-
Mateczny-Kamieńskiego - Malborska1954-1954-
Most Dębnicki - Malborska1954-1955-
Most Dębnicki - Wola Duchacka1955-1957-
Mateczny - Wola Duchacka1957-1957Zmiana numeru na 104 (1957)


5-A

Barbakan - Prądnik Czerwony1948-1950Przejęcie linii przez przewożnika prywatnego (1950)
Barbakan - Prądnik Czerwony1953-1953Reaktywacja linii (1953)
Dworzec Główny - Prądnik Czerwony1953-1953-
Dworzec Główny - Węgrzce1953-1953Kurs wariantowy oznaczony jako 8-A
Dworzec Towarowy - Prądnik Czerwony1953-1953-
Dworzec Towarowy - Węgrzce1953-1953Kurs wariantowy
Plac Matejki - Prądnik Czerwony1953-1953-
Plac Matejki - Węgrzce1953-1953Kurs wariantowy
Barbakan - Prądnik Czerwony1953-1956-
Plac Matejki - Prądnik Czerwony1956-1956-
Barbakan - Prądnik Czerwony1956-1957-
Plac Matejki - Prądnik Czerwony1957-1957-
Rakowice - Prądnik Czerwony1957-1957Zmiana numeru na 105 (1957)


6-A

Dworzec Główny - Most Dębnicki1950-1951-
Dworzec Główny - Salwator1951-1952-
Dworzec Główny - Dębniki1952-1953Likwidacja linii (1953)
Mateczny - Skotniki1953-1954-
Borek Fałęcki - Skotniki1954-1957Zmiana numeru na 106 (1957)


7-A

Nowy Kleparz - Prądnik Biały1948-1950Przejęcie linii przez przewożnika prywatnego (1950)
Nowy Kleparz - Prądnik Biały1953-1957Reaktywacja linii (1953)
Nowy Kleparz - Witkowice1953-1957Kurs wariantowy
Jaracza - Prądnik Biały1957-1957Zmiana numeru na 107 (1957)
Jaracza - Witkowice1957-1957Kurs wariantowy
Jaracza - Szpital Specjalistyczny1957-1957Kurs wariantowy


8-A

Plac Bohaterów Getta - Bieżanów1951-xxxxLikwidacja linii (?)
Barbakan - Węgrzce1953-1953Kurs wariantowy linii 5-A oznaczony jako 8-A
Plac Bohaterów Getta - Rybitwy1953-1954Likwidacja linii (1954)
Plac Bohaterów Getta - Rybitwy1955-1957Reaktywacja linii (1955);
Zmiana numeru na 108 (1957)
Plac Bohaterów Getta - Płaszów Kościół1955-1955Kurs wariantowy
Plac Bohaterów Getta - Płaszów Rogatka1955-1957Kurs wariantowy


9-A

Salwator - Bielany1951-1955-
Senatorska - Bielany1955-1955-
Senatorska - Bielany Osiedle1955-1957Zmiana numeru na 109 (1957)
Senatorska - Wodociągi1955-1957Kurs wariantowy


10-A

Barbakan - Kombinat1951-1952-
Rondo - Kombinat1952-1952-
Zajezdnia Podgórze - Kombinat1952-1952Kurs wariantowy "Transport do Nowej Huty"
os. Na Skarpie - Kombinat1952-1955-
Plac Centralny - Meksyk1952-1952Kurs wariantowy "Transport do Pleszowa";
Dla wariantu zmiana numeru linii na 11-A (1953)
os. Na Skarpie - Wadów1953-1955Kurs wariantowy
os. Na Skarpie - Wadów PPRK1954-1955Kurs wariantowy
os. Na Skarpie - Wadów1955-1957Zmiana numeru na 110 (1957)


11-A

Plac Centralny - Meksyk1953-1954Zmiana numeru z wariantu 10-A (1953)
Plac Centralny - Wyciąże1953-1954Kurs wariantowy
Meksyk - Ruszcza1954-1955Likwidacja linii (1955)
Meksyk - Cło1954-1955Kurs wariantowy
Meksyk - Cło1955-1957Reaktywacja linii (1955)
Meksyk - Ruszcza1957-1957Zmiana numeru na 111 (1957)


12-A

Dębniki - Kostrze1953-1953-
Madalińskiego - Kostrze1953-1953-
Zakrzówek - Kostrze1953-1955-
Madalińskiego - Pychowice Rogatka1955-1957-
Rynek Dębnicki - Kostrze1957-1957Zmiana numeru na 112 (1957)


13-A

Rondo - Rakowice Lotnisko1953-1957Zmiana numeru na 113 (1957)


14-A

Dworzec Główny - Most Dębnicki1955-1955-
Dworzec Główny - Dębniki1956-1957Zmiana numeru na 114 (1957)